

Zarządzenie Nr 5/2007
BURMISTRZA GMINY I MIASTA LUBRANIEC z dnia 5 lutego 2007 r.w sprawie powołania komisji przetargowej.
I. Burmistrz Gminy i Miasta na podstawie:
– art. 31 i 33 ust. 3 Ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
( Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm. )
– powołuje komisję przetargową w składzie:
1. Przewodniczący - Jerzy Pawłowski
2. Z-ca - Andrzej Kolanowski
3. Członek - Alicja Skrzypczyńska
4. Członek - Jarosław Koprowski
do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na transport pokruszonego gruzu betonowo – ceglanego z przeznaczeniem na remont dróg gminnych.
II. Prace komisji mogą rozpocząć się przy 3 – osobowym składzie.
III. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
B U R M I S T R Z
Gminy i Miasta
mgr inż. Krzysztof Wrzesiński
metryczka
Wytworzył: Alicja Świercz (5 lutego 2007)
Opublikował: Wojciech Przybysz (9 marca 2007, 13:00:52)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1637