

Zarządzenie Nr 19/2007
Burmistrza Gminy i Miasta Lubraniec
z dnia 2 kwietnia 2007 roku
w sprawie likwidacji pozostałych środków trwałych.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( tekst jednolity z 2001 r. Dz. U. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm. )
Burmistrz Gminy i Miasta
zarządza, co następuje:
§ 1
Powołać stałą Komisję ds. Likwidacji pozostałych środków trwałych w jednostkach określonych w § 2 w składzie:
1) Pani Alicja Skrzypczyńska Inspektor d/s ochrony środowiska - Przewodniczący
2) Pani Grażyna Bakalarska Inspektor d/s rolnictwa - Sekretarz
3) Pani Mirosława Pruczkowska Inspektor d/s księgowości - Członek
4) Pan Paweł Kamiński Inspektor d/s gospodarczych - Członek
§ 2
Komisja dokona corocznie likwidacji pozostałych środków trwałych, oddanych bezpośrednio w użytkowanie Urzędowi Gminy i Miasta w Lubrańcu w terminie 4 miesięcy od daty rozliczenia inwentaryzacji na podstawie zatwierdzonego przez Burmistrza protokołu weryfikacji.
§ 3
Przeprowadzenie procesu likwidacji pozostałych środków trwałych a znajdujących się w użytkowaniu w Urzędzie Gminy i Miasta w Lubrańcu, komisja dokona uwzględniając nieprzydatność do dalszego użytkowania z uwagi na poważne i trwałe uszkodzenia, stopień ich zużycia a także nieopłacalność lub niemożliwość dokonania naprawy.
§ 4
Komisja ds. likwidacji z procesu likwidacji sporządzi protokół, który po zatwierdzeniu przez Burmistrza stanowić będzie podstawę do wykreślenia z prowadzonej ewidencji w Urzędzie Gminy i Miasta w Lubrańcu.
§ 5
Traci moc Zarządzenie Nr 19/2005 Burmistrza Gminy i Miasta Lubraniec z dnia 9 maja 2005 roku w sprawie likwidacji pozostałych środków trwałych, oddanych bezpośrednio w użytkowanie Urzędowi Gminy i Miasta w Lubrańcu.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
B U R M I S T R Z
Gminy i Miasta Lubraniec
mgr inż. Krzysztof Wrzesiński
metryczka
Wytworzył: administrator (10 maja 2007)
Opublikował: Wojciech Przybysz (10 maja 2007, 11:31:43)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1599